Welkom

Sint-Jozef is een kleine brede school en onderdeel van de Tandem. Dat betekent dat wij samenwerken met de basisscholen Ter Doest in Graauw en Sint-Bernardus in Clinge. Op deze manier kunnen wij met onze kleine school, met veel oog voor het individuele kind, ook de voordelen van een grote school aanbieden. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan onze groepen 7-8 die allemaal samen op donderdag en vrijdag les krijgen in Clinge. Ieder kind is anders en heeft zijn eigen capaciteiten. Daar proberen wij als school zoveel mogelijk bij aan te sluiten. De hele Tandem werkt vanuit de waarden: vrijheid, plezier en vertrouwen.
Binnen het gebouw is het ook mogelijk om gebruik te maken van opvang van 0-12 jaar.

Voelt u zich aangesproken door hetgeen u ziet op de website, aarzel dan niet contact op te nemen. Wij willen uw kind(eren) en u graag laten kennismaken met onze school. Een telefoontje of een mailtje helpt u op weg.

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Vertel ze ons!
Elke den Doelder (directeur)

E-mail: elkedendoelder@elevantio.nl